Biuletyn Informacji Publicznej - Polskie Radio S.A.
Witamy Państwa na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Polskiego Radia - S.A. Zgodnie z ustawą z 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, BIP służy wszystkim obywatelom, zapewniając im łatwy dostęp do ważnych informacji publicznych.
Na podmiotowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Polskiego Radia - S.A. znajdziecie Państwo informacje o przedmiocie działalności Spółki, zadaniach które realizuje, statusie prawnym, organizacji, władzach i majątku.
Zapraszamy do odwiedzania naszej strony Biuletynu Informacji Publicznej, która na bieżąco jest uzupełniana i aktualizowana.
INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW
Szanowni Państwo,
Polskie Radio Spółka Akcyjna informuje, że ogłoszenia i dokumentacje postepowań, które zostały
wszczęte na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(tj. wszczętych od dnia 1 stycznia 2021 r. oraz których wartość jest równa lub przekracza kwotę
130 000 złotych) nie będą już zamieszczane na stronie Polskiego Radia S.A. www.prsa.pl jak
dotychczas, lecz będą udostępnione na Platformie Przetargowej dostępnej pod adresem:
https://polskieradio.logintrade.net.
Lista postępowań jest udostępniona pod poniższym linkiem:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące działania Platformy Przetargowej są dostępne pod
adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
Powyższe instrukcje w formie filmów instruktażowych dostępne pod adresem:
https://www.youtube.com/channel/UCFD21Tpk9fHfrhy09tAAPkQ, zaś wsparcie techniczne dla
Wykonawców dostępne jest od pn-pt w godzinach 8:00-16:00 pod telefonem tel. +48 71 787 35 34
lub e- mailem: helpdesk@logintrade.net.