mobile-logo

19.08.2025 05:30

POLSKIERADIO24.PL KONKURENTEM NAJWIĘKSZYCH WYDAWCÓW RADIOWYCH

dokument do pobrania

Polskie Radio od miesięcy skutecznie realizuje nową strategię wydawniczą. Pierwsze efekty pracy nowego zespołu redakcyjnego widać w spektakularnych wynikach, jakie profil PolskieRadio24.pl osiągnął w lipcu 2025 na Facebooku, wyprzedzając m.in. profile grupy RMF, Grupy ZPR Media i większość profili Grupy Radiowej Agora plasując się bezpośrednio za głównym profilem Radia ZET.


PolskieRadio24.pl zajęło w lipcu 2025 drugą pozycję w rankingu liczby aktywności użytkowników profili radiowych i trzecią pozycję w rankingu zaangażowania, wg raportu Sotrender – Facebook Trends Polska Lipiec 2025. Jednocześnie osiągnęło największy Interactivity Index w rankingu (959 994) oraz osiągnęło wzrost liczby fanów o 10%.

- Lipiec 2025 był dla PolskieRadio24.pl miesiącem przełomowym – awans na 2. miejsce w rankingu i zdobycie najwyższego wskaźnika zaangażowania wśród wszystkich stacji radiowych świadczą o skutecznej strategii social media oraz silnej więzi z odbiorcami. Oznaczają również, że Polskie Radio, jako medium odzyskuje wiarygodność – mówi Tomasz Sofuł, dyrektor Centrum Mediów Cyfrowych Polskiego Radia.

 

PolskieRadio24.pl informuje codziennie o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie. Poza profilem głównym, ma jeszcze dwa profile tematyczne Sport PolskieRadio24.pl i Polskie Radio Historia. Od grudnia 2024 redakcją portalu PolskieRadio24.pl kieruje Dominik Gołdyn, który przeszedł do Polskiego Radia z Radia ZET. W marcu 2025 do zespołu dołączyła Weronika Warot, pełniąca wcześniej rolę Social Media Managera w Grupie ZPR Media. Oboje są zgodni, że sukces PolskieRadio24.pl na Facebooku jest zasługą zgranego zespołu, optymalizacji procesów oraz odpowiednio dobranej strategii. - Dzięki temu codziennie trafiamy z newsami do coraz szerszego grona odbiorców, które sukcesywnie się powiększa – podkreśla Weronika Warot. - Wysokie zaangażowanie i interaktywność sprawiają, że mamy jedną z najbardziej aktywnych społeczności wśród nadawców radiowych. – dodaje Dominik Gołdyn, szef portalu PolskieRadio24.pl.