02.06.2025 07:07
STARTUJE KAMPANIA REKLAMOWA RADIOWEJ TRÓJKI
„Włącz Trójkę i rób co chcesz” to hasło najnowszej kampanii Programu 3 Polskiego Radia, która rusza 2 czerwca. Kampania realizowana będzie w telewizji, digitalu, na nośnikach zewnętrznych oraz w mediach społecznościowych i na kanałach własnych Trójki. Działaniom reklamowym towarzyszyć będą specjalne akcje antenowe.
W świecie pełnym bodźców i nieustannych podpowiedzi, jak żyć lepiej, szybciej i efektywniej – Program Trzeci Polskiego Radia wybiera inną drogę. W najnowszej kampanii pod hasłem „Włącz Trójkę i rób co chcesz” stawia na wolność, autentyczność i szacunek wobec słuchaczy. Nie próbuje ich zmieniać ani pouczać. Trójka chce być po prostu obecna – jako towarzysz codzienności, który nie zagłusza, ale daje przestrzeń. W spocie reklamowym Trójka udowadnia, że nie chce zdominować słuchaczy, ale być obok i towarzyszyć im w życiu codziennym – kiedy pracują, odpoczywają, jadą samochodem, myślą, śnią czy oddają się ulubionym zajęciom.
- Chcemy być obecni w życiu naszych słuchaczy tak, jak sobie tego życzą — jako głos, który inspiruje, koi albo po prostu towarzyszy w codziennych chwilach. Nowa Trójka nie narzuca i nie ocenia. Kampanią przypominamy, że w Trójce każdy może być sobą. To radio wolnych ludzi - mówi Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia.
Bohaterami kampanii „Włącz Trójkę i rób co chcesz” są ci, których słuchacze Trójki znają najlepiej –redaktorki i redaktorzy związani z kultowymi audycjami stacji. W pierwszej odsłonie kampanii pojawiają się Agnieszka Szydłowska (dyrektorka-redaktorka naczelna radiowej Trójki, a także autorka muzycznej „Tonacji Trójki” i rozmów w paśmie „Ludzie”), Katarzyna Borowiecka (kierowniczka redakcji Słowa, autorka programu „Wszystko Wszędzie Teraz” oraz prowadząca pasmo „Tu Myśliwiecka”) oraz Renata Grochal (autorka „Bez Uników”, „Śniadania w Trójce” oraz współautorka podcastu politycznego „Strefa Wpływów”). To osobowości, które budują unikalny charakter Programu Trzeciego Polskiego Radia i są dla słuchaczy nie tylko głosem w eterze, ale także codziennym rytuałem, inspiracją i punktem odniesienia.
- Szukaliśmy pomysłu, który z jednej strony pozwoli nam przypomnieć o istnieniu i odbudowie Trójki tym wszystkim słuchaczom i słuchaczkom, którzy rozstali się ze stacją ostatecznie w roku 2020, ale jednocześnie chcieliśmy podkreślić, że na rynku radiowym wyróżnia nas autorskie podejście do tworzenia audycji oraz dystans do samych siebie – mówi Agnieszka Szydłowska.
Za pomysł kreatywny oraz kompleksową realizację kampanii – w tym produkcję spotu wizerunkowego – odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Kampania będzie obecna w telewizji, digitalu, na nośnikach zewnętrznych oraz w mediach społecznościowych i na kanałach własnych Trójki. Za planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia.
2 czerwca staruje też nowy cykl na antenie i w podcastach nawiązujący do kampanii „Włącz Trójkę i rób co chcesz”. W porannym „Zapraszamy do Trójki” (od poniedziałku do czwartku o godz. 8.45) autorzy cyklu: Karolina Gonet i Michał Jędrkowiak, będą przedstawiać ludzi i ich pasje. Chcesz opowiedzieć o sobie? Napisz na adres robcochcesz@polskieradio.pl i podziel się swoją historią.
Grafika do pobrania
Spoty do obejrzenia TUTAJ
***
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów – Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin, Polskie Radio Kierowców i Polskie Radio dla Ukrainy. Portal polskieradio24.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.
Więcej informacji:
Wydział Public Relations
Polskie Radio S.A. w likwidacji
public.relations@polskieradio.pl
www.polskieradio.pl