X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

PUBLICZNE, CZYLI NAS WSZYSTKICH – POLSKIE RADIO WSPIERA POLSKICH TWÓRCÓW

Piątek, 20 marca 2020

W wyjątkowo trudnym czasie również dla naszej kultury, Polskie Radio stara się zapewnić polskim twórcom i wykonawcom nie tylko możliwość kontaktu z publicznością, ale również wspiera ich i pomaga w dalszym rozwoju.

Wszystkie anteny publicznego nadawcy emitują nie tylko więcej polskiej muzyki, ale też słuchowisk, spektakli i audycji dla dzieci -  napisanych, wykonywanych lub wyprodukowanych przez rodzimych artystów.
– Odwołane koncerty, przekładane premiery, niepewny los festiwali – w taki sposób koronawirus zaatakował nasze życie kulturalne. Puste sale, sceny i estrady oznaczają dla artystów straty dochodów. Nie wiadomo na jak długo. Artyści zarabiają nie tylko wtedy, gdy pojawiają się na scenie. Emisja każdego koncertu, każda piosenka w radiu, każdy aktorski występ oznacza tantiemy dla autorów, wykonawców, reżyserów i aktorów – mówi Agnieszka Kamińska, Prezes Zarządu Polskiego Radia.


Publiczne radio postanowiło wesprzeć naszych artystów. Polskie piosenki dominują już nie tylko w audycjach towarzyszących – w ramówkach poszczególnych programów pojawiły się też nagrania koncertów zarejestrowane w trakcie festiwali, przeglądów oraz podczas wydarzeń organizowanych przez Polskie Radio w ramach „Lata z radiem”, cykli „To, co najpiękniejsze” i „Będzie głośno!”, czy niedzielnych „Koncertów w Trójce”.


Program 1 Polskiego Radia promuje polską kulturę w wielu audycjach – zarówno słownych jak i muzycznych, w tym m.in. w „Lekturach Jedynki”, „Jedynce Dzieciom”, słuchowiskach Teatru Polskiego Radia nadawanych w soboty i niedziele, a polscy muzycy są gośćmi codziennych pasm: „Muzycznej Jedynki” i „Muzycznych spotkań”. Z kolei w „Muzycznym wehikule czasu” i „Zapomniane – przypomniane” obecna jest twórczość polskich wykonawców drugiej połowy XX wieku. Stacja przypomina również koncerty z cyklu „Studio Piosenki Teatru Polskiego Radia”, „Kawiarenka słodkiego radia retro” czy „Chopin na żywo”.


W radiowej Dwójce, „największej sali koncertowej Polski”, nadawane są nie tylko zarejestrowane występy Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Narodowej, Orkiestry Sinfonia Varsovia, Polskiej Orkiestry Radiowej w Warszawie, Orkiestry Kameralnej Polskiego Radia, Wrocławskiej Orkiestry Barokowej, Orkiestry Filharmonii Poznańskiej. Od 19 marca Dwójka rozpoczyna – we współpracy z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia – emisję dwóch znakomitych koncertów dziennie (o godz. 12.00 i 21.00). A to wszystko w ramach akcji #Zostańwdomu: Dwójka w NOSPR – NOSPR w Dwójce i w formie streamingu na portalu PolskieRadio.pl.


Radiowa Trójka nie tylko gra więcej polskiej muzyki, ale również wspiera dzieci i rodziców poprzez zwiększenie oferty dla najmłodszych: codziennie można posłuchać „Akademii Pana Kleksa” (czyta Piotr Fronczewski), poznać kulturalne rekomendacje dla dzieci i młodzieży oraz przypomnieć sobie najlepsze momenty „Zagadkowej niedzieli” Katarzyny Stoparczyk – w nowym cyklu „Mini Zagadkowa Niedziela. O nowej porze nadawana jest audycja „Projekt Tata” Krystiana Hankego (godz. 8.45). Z kolei od 23 marca emitowana będzie powieść w odcinkach dla dzieci i młodzieży „Banda Michałka” Ewy Karwan-Jastrzębskiej (godz. 13.45).


W cyfrowej Czwórce – dostępnej w Internecie, smartfonach (w formie aplikacji) i na platformie DAB+ – od soboty 21 marca pojawi się nowa audycja „Brzmi dobrze, bo polskie” (godz. 18.00), a w audycji „Będzie głośno!” w każdy piątek będą powtarzane koncerty, które odbyły się w studiu Czwórki (po godz. 19.00).

Ponadto Agencja Muzyczna Polskiego Radia postanowiła na najbliższe 4 tygodnie obniżyć ceny płyt polskich artystów wydawanych przez Polskie Radio, które dostępne są także w sprzedaży internetowej na stronie sklep.polskieradio.pl.

« wstecz